SOMEWHERE OVER THE RAINBOW

booh, sitter och har ARB... sådär halvkul. Jobbar med en massa lagar. Hade min första NK-lektion idag, vilket gick riktigt bra faktiskt. Började med att labba med två stycken jag aldrig pratat med, men det gick superbra.

Ikväll ska jag antingen åka och se en sångkväll som några tjejer i tvåan anordnar, eller sitta hemma och plugga... I ärlighetens namn så låter ju plugget sådär halvlockande, då hade jag nog föredragit konserten. Dock så mår jag uselt (igen) mår illa, känner mig yr och huvudet dunkar. Måste ju vara nåt jäkla fel på mig alltså, har mått så här till och från i flera veckor. Nåt stämmer inte riktigt. Ska ta och göra ett stopp på vårdcentralen imorgon på morgonen. Eller om jag gör det på torsdag? Nåväl, det ska fixas i veckan iallafall. Är less på att hela tiden vara sjuk.

nu ska jag fortsätta arbeta,
tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0