SPLIT SCREEN SADNESS

nej, nu ska jag lägga mig i sängen, slå igång Heavier things (nya favoritskivan, dock lånad från stans bibliotek, måste klickas hem från cdon snarast!), skriva grattis kort (JOHANNA KÄNN DIG TRÄFFAD, hihi) och sen försöka hitta en bekväm sovställning, har döont i nacken, stel och jävlig. Imorgon är det skola igen, känns som att man nyss var där. Vilket visserligen kan bero på att jag var där senast igår och repade. Har dock vilat upp mig ordentligt idag, så det ska nog inte vara några större problem ändå. Dessvärre börjar vi med tråkdagen; historia, ensemble (enda guldkornet på dagen), idrott och kultur- och idéhistoria (tror jag?). Samhällslektionen och mest troligt min sånglektion utgår pga en dansföreställning vi ska se på hildurs, den verkar grymt bra, är laddad som tusan. Alltid roligt att ha den förmånen att få se en massa konserter, teatrar, dansgrejer osv som en del av skolgången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0