THIS DAY HAS MAGIC THOUGH

jag säger då bara: NICKLAS HOCKER ALÉ, ALÉ, ALÉ! Han gjorde superbra ifrån mig, och han förtjänade verkligen att gå vidare. Höll på att ge ifrån mig ett litet glädjetjut då Jihde läste upp hans namn, men jag lyckades behärska mig. I övrigt så tyckte jag att både Erik och Tove gjorde superbra ifrån sig, och för mig kändes det inte mer än självklart att även de skulle gå vidare. Det var ganska väntat att det blev Eddie och Karolina som hängde löst, men jag tycker ändå att det var Eddie som skulle ha åkt. Nästa vecka är det - precis som jag förutspått att dom skulle ha - Michael Jackson-tema, spännande!

Sitter just nu och äter frukost, laddar lite inför dagens sjungande. Är inte särskilt taggad, men jag kanske mjuknar lite då jag väl är på plats. Gruvar mig dock inför promenaden, det såg lite kallt ut ute tycker jag. Tur att jag har min supermjuka dunjacka att värma mig. Nu ska jag titta facebook, läsa lite bloggar innan jag beger mig mot stan. Hoppas ni får en superfin dag!

puss

Kommentarer
Postat av: Jennifer [fotoblogg]

Nicklas Hocker !!! :D :D

2009-10-15 @ 13:26:07
URL: http://metrobloggen.se/starofusa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0