TUSAN

åhhhh, kikade in på facebook i vanlig ordning, och ser att Anton, den i min umgängeskrets som varit anti-facebook längst, och så ser jag bara "personer du kanske känner: Anton Wallbing". Jag flippade ju ur totalt (på ett bra sätt), trodde att han hade gett med sig... det hade han inte. Fan. Ska försöka deala med honom så att om jag kommer på 10 (hyfsat) bra anledningar till att han ska ha kvar den innan måndag så får jag som jag vill. Tror inte han kommer gå med på det, men det är helt klart värt ett försök.

nu ska jag snart ta och fixa mat till kidsen, sen preppa inför våran lilla myskväll. Vet inte om vi ska se körslaget eller om det blir film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0