VAD GÖR MAN?

när vet man att det är äver? När är det över? Har legat vaken flera timmar varje kväll och bara grubblat, funderat på vad jag ska ta mig till. Hur jag än bär mig åt så blir det bara fel... Gör bara det rätta sade någon till mig. Frågan är bara om det finns något rätt? Finns det verkligen något jag kan göra för att slippa såra en utav mina närmsta vänner? Så att jag själv inte blir sårad? Det är ju en lose-losesituation hur jag än vrider och vänder. Det håller på att äta upp mig inifrån. Vill bara att det ska försvinna. Att jag för en gångs skull kan säga att jag är glad, helt genuint lycklig. Kan inte allt bara bli som det var? Bli vanligt igen, så jag slipper undra, slipper fundera och oroa mig för att säga nånting fel. Jag försöker bara att ta mig igenom stormen och hoppas att allt blir bra igen.. blir hellre sårad än att förlora en vän. Tiden läker alla sår, säger dom, men kan tiden ta tillbaka en vän?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0