YOU CAN'T BREAK A BROKEN HEART

har pysslat ihop en underbar playlist i spotify, klickklickklick. lyssna&njut!
Bohemian Rhapsody Candy Clarity (acoustic) Coming up easy Daughters (electric guitar mix) Devil in me Free Fallin' Gloria Golden Touch Highway man I want to break free Leave my fire Lenny/Man on the side Mountains to move No envy no fear Ochrasy Pencil full of lead Right this way Run to you Russian disco Save you Say Shake the disease Six years (ft. Pauline) Somebody to love Stay Stuck on you They bring me to you Tired of you World of its own You can't break a broken heart Young dad
Massor av godbitar som säkerligen kommer att förgylla eran lördag, almost sure of it.

usch, fy och blä, måste börja gå mot stan snart. Känner inte direkt suget, om man säger så. Dock så tror jag att det kommer vara en gynnsam och givande dag. Och det är alltid kul att kunna bredda sin repertoar. För övrigt så är Tired of you med Buckcherry en gryyyyyym låt. Och ja, den finns i min lilla playlist, så det är bara att klicka upp den nu. Och ja, jag fick tipset från världens bästa Nicklas.

Ikväll ska jag ta det lugnt, se Körslaget, kanske fixa lite med musik till mobilen & mp3n, det behövs lite nya godbitar dit, känns det som.

nej nu måste jag (motvilligt) börja gå. Skit också.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0