don't look back in anger

hepp, förkylningssymtomen verkar inte vilja försvinna. Men, jag är rätt glad ändå. Försöker skölja ner obehaget jag har i halsen med fanta citron, men det går sådär. Sitter just nu och läser härliga Pernilla Wahlgrens blogg. Och, om än för några sekunder, så är hostan och snuvan som bortblåsta. Hon skulle kunna vara världens härligaste, den där Pernilla. Kommer ihåg tiden för en herrans massa år sedan, då hon och brorsan Niclas åkte runt på sparkcyklar och sjöng "tjabba, tjena, hallå" med tillhörande rörelser. Oh boy, vilka tider det var, alltså. Kommer fortfarande ihåg små fragment av de där rörelserna, kan bara inte placera dom i rätt ordning. För att inte tala om texterna... Hörde dom i malmö då Niclas - aka Nicke - gamla kumpan, Mojje, spelade på Malmöfestivalen. Fick en hel del förvånade blickar då jag sjöng med i stora delar av repertoaren, haha. Men är man uppvuxen med dom låtarna så är man. Nu är låtarna dock utbytta till något helt annat, vill jag lova. Just nu sitter jag och lyssnar på Black roses med Robin Bengtsson. Riktigt bra! Roligt att se att gamla idolfavoriter inte ger upp musiken, utan fortsätter. Förra året var det ju, för er som inte visste det, Robin och Anna som var mina solklara favoriter hela säsongen, från audition till fredagsfinalerna. Robin släpper ju sin singel senare i veckan (den 23e om jag inte minns fel) och ett album är på gång senare i höst/vinter. Här nedan hittar ni klippet, som jag hittade på Robins blogg, enjoy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0