*

blöh, sitter och gör bort lite plugg. Och just därför sitter jag här, på bloggen... Jag är ju verkligen superbra på att ta tag i saker, i synnerhet då det gäller plugg. Fast, jag var faktiskt riktigt duktig igår, renskrev typ halva arbetet. Tummen upp för mig, va?! Sen avslutade jag kvällen med att se hockey, finfint, gud vad jag har längtat efter det. Ikväll är hockeyn utbytt till Idol där det, om jag inte minns fel, vankas slutaudition. Kan bli rätt spännande. Brukar iallafall vara intressant att se vilka som håller måttet, och vilka som inte gör det. Det är ju nu som ens favoriter försvinner på löpande band. Även om jag faktiskt lyckades ha kvar 2 av mina storfavoriter förra året; Anna Bergendahl och Robin Bengtsson. Och imorgon släpps sistnämndas debutsingel, sweet! Är verkligen alldeles för Idol-nördig för mitt eget bästa, det börjar nästan gå överstyr. Eller okej, det är ju inte så att jag letar upp deras telefonnummer eller söker upp deras hem. Än, iallafall. Dock så tror jag att jag kan lägga band på mig själv så att jag inte gör något utav det.

för övrigt så är min lilla testosteronstinna playlist riiiktigt bra pluggmusik! Lite Tingsek, Maroon 5, Paolo Nutini, Stevie Wonder, Ray Lamontagne, Robin Bengtsson och säkert någon stackars dude som jag glömt bort. Men som sagt, funkar finfint då det är pluggdags! Eller ja, jag har ju bara renskrivit lite psykologigrejer, så det kanske inte räknas som att plugga, men ändå. Jag hade ju lika gärna kunnat stå mitt i rummet och kräma på till I believe I can fly á la Jim Carrey (om ni sett Fun with Dick and Jane vet ni garanterat vilken scen jag pratar om). Vilket jag verkligen inte gör. Faktiskt. Nämen hoppsan! Här dök det ju upp ett litet, litet kvinnligt inslag i min playlist! Hade ju några Paramore-låtar där också, minsann. För er som inte visste det så är det ju stencoola Hayley Williams som är sångerska i bandet, som för övrigt är riktigt bra! Hade en stenhård Paramore-period för något år sedan. Kan tänka mig att det är effektivt att träna till deras musik, då det är ganska mycket trummor osv. Men vad vet jag, latmask som jag är?! haha

nej, nu tycker jag att jag arbetat hårt nog (dessutom har jag stannat här typ en timme mer än nödvändigt) så nu ska jag pallra mig hem och baka cheesecake!

puss på nosen

Kommentarer
Postat av: Agnes

Du vet att en ny Paramore-skiva kommer när som helst va?

2009-09-23 @ 17:46:44
URL: http://aniseed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0