+++++

hoho i lingonskogen! Är hemma efter en helcrazy men gaaaalet bra helg i luleå! Började med att hämta ut min lilla bebis som har varit på lagning i typ en månad, underbart men lite ovant att skriva sms med den. Sen gick vi och fikade jag, mamma och Amanda, sjukt gott. Sen åkte vi och handlade, drog hem och fixade lite med mat, såg Idol och hängde runt. Sen kom Maria, vi såg Nitro Circus, fixade oss och drog till Amandas kompis Alexandra där det var klassfest. Gick runt och var social med lite allt möjligt folk, men jag drack ingenting, ingen utav oss tre drack, vi var nyktra alla tre. Sen skjutsade vi hem Maria innan vi åkte hem själva. Sen var det hockey på lördagen, vinst med 8-2, satt ju finfint! Sen hem och trycka pizza, dansa och ha kul.

men nu ska jag lägga mig och plugga lite historia
laters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0