+++++

mnäe, jag tror det är dags att göra lite nytta. Typ nu. Så jag tror att jag ska pallra mig upp härifrån, fixa lite eld downstairs och sen äta en liten matbit innan jag tar en svängom med dammsugaren. Och det är typ den nytta jag tänkte göra idag, sen ska jag begrava mig under några filtar och läsa några sidor ur psykologi- och serveringsboken (nej, dom tillhör inte samma kurs) så det är gjort iallafall. Imorgon är det back to school, och trots att mina måndagar kommer bli mördardagen numero uno med de värsta lektioner man kan tänka sig. Exempelvis så börjar vi dagen - och veckan - med historia, och dagen avslutas med Kultur- och idéhistoria. Det låter väl som en helt grym dag, eller? Där emellan har vi dessutom lyckats klämma in samhällskunskap, idrott och ensemble. Och det enda som känns det minsta okej är ensemblen. Sen så har jag även sånglektion imorgon, och sen ska jag sladda in till stan och fixa klipptid någonstans. Så det är väl på ett ungefär så min måndag kommer att se ut. Tisdag, onsdag och torsdag ser ut att bli riktiga kick-ass dagar; wallmans, kör, lite mer wallmans. I like it!

nej, nu ska vi göra lite good stuff, sen äta lite mat, sen plugg och sen ska jag jäsa framför tvn hela kvällen, typ. På menyn står Friday Night Lights, Greek och Privileged.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0