*

ah, en annan favorit ur årets Idol är ju då Robin Bengtsson, en av mina favoriter från förra året, "sökte" till årets upplaga. Utklädd till tjej - Malena Andersson. Fattade ganska snabbt att det var han, men jävlar vad han har utvecklats sen förra året! Riktigt, riktigt bra! Och titta på det här som jag hittade på hans blogg. )Eh, ja, jag har en Idol-nörd, jag vet). Riktigt jäkla bra. Sen så är ju Hold the line en helt fantastisk låt. Och I don't wanna be är också en liten musikalisk pärla. Notera att Kim Fransson är med i Hold the line-klippet. Ifall ni inte såg det på rubriken. Fina grejer. Men nu borde jag verkligen sova. Eller försöka sova, åtminstone. Sen återstår det att se hur bra jag kommer lyckas med den saken. Sista klippet är Robins - som jag förstått det - kommande singel, Another lover's gone.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0