nighty-night

guhhh, klockan är inte ens nio, och jag är redan helt död. Fördriver tiden på fejjan, en gammal goding vid det här laget vad det gäller onödigt tidsfördriv. Ska om inte alltför länge pallra mig till sängs, så jag kanske är hyfsat pigg och fräsch imorgon. Men vi ska inte hoppas för mycket. Måste komma ihåg att ta min medicin innan jag går och lägger mig. Har inte glömt det hittills, men en vacker dag, vänta bara... Visserligen ska jag bara äta medicinen i en dryg vecka till, så jag ska nog kunna hålla mig till den där jäkla kuren så att det går över någon gång. Imorgon börjar en ny vecka. Dessvärre innebär detta att jag måste sitta i c123 hela morgonen fram till 9.45 eller något sådant och ha historia. Grym start på veckan, eller hur? Sedan är det ensemble b, LUNCH (MAAAAAT <3), idrott, sånglektion, hål, kultur- och idéhistoria i ett enda pärlband. Fast, hålet, och kanske även lunchen, innebär att jag har tid att rusa till stan och boka klipptid, yehaaw. Hoppas, hoppas, hoppas att jag får tid så snart som möjligt så jag kan reda ut detta skatbo en gång för alla. Sen har jag lovat mig själv att jag ska verkligen skärpa mig på hårfronten. Att göra en rejäl klippning och sedan vänta i över ett halvår innan en sax ens får komma i närheten av mitt huvud funkar inte riktigt. Eller ja, om man tänkt skaffa dreads är det väl en ganska ultimat väg att gå. Ja, förutom klippningen då. Men, till veckan börjar mitt nya liv. Typ. Då ska jag unna mig hårinpackningar, toppa det regelbundet osv. Hålla det i fint skick, helt enkelt.

nej, nu ska jag kasta i mig medicinen, borsta tänderna och hoppa i säng. Imorgon måste jag dra ihop ett s.k "krismöte" med Sara om senhöstens festligheter på farmen. Detta ska fan bli av!
nighty!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0