PUSS

måste bara få skicka en liten puss till mitt älskade "gäng" (ni vet troligtvis vilka ni är). Bra dag, dålig dag, det spelar ingen roll, ni lyckas ändå sätta guldkant på tillvaron och förgylla min dag likt ingen annan. Ingen är bättre än ni, helt enkelt. Sen så är det ju rätt underbart att vi alla delar samma sjuka humor, extremt stort plus i kanten på det alltså! Jag både längtar och längtar inte till studentdagen nästa år. Jag längtar för att det innebär att man kommer slippa skolans alla krav och deadlines, men jag längtar inte för att det innebär att jag kommer tvingas skiljas från er. Tänk, att inte träffa detta galna gäng varje dag längre? Hur kommer det funka? Kommer det att funka? Det får vi väl ta reda på då dagen väl anländer, men tills dess får vi ta vara på de dagar vi har kvar, jag älskar er <3

ni utgör min bättre hälft.
I love you, I do.


Kommentarer
Postat av: Jock var de

Bra blogg:)

2009-09-23 @ 22:55:09
URL: http://Http://Jockevarde.Blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0