SHAKETHEDISEASE

så, nu har vi varit på en liten drive runt halva stan, typ. Köpte mig en påse chips, tänkte att jag skulle vara lite vågad, så jag köpte "salt & vinegar", riktigt goda faktiskt! Och för att skölja ner dom blev det en flarra med fanta citron.

Mina drömmar om att bli brunett blir allt starkare. Har redan blivit uppmuntrad av 2 st, vilket inte gör det lättare för mig att motstå... nej, så fort studiebidraget klirrar in på kontot så tar jag och skaffar mig hårfärg och blir brunett, åtminstone för ett tag!

Var hos Jenny ikväll och hängde ett tag, trevligt värre! Satt och surrade i Jennys stekarrum, sen satt vi och spelade kort i köket, vilket numera är mer utav en regel än ett undantag, det gör vi typ jämt. Dessvärre hade jag inte ätit någon allergimedicin (hade inte räknat med att jag skulle umgås med några katter direkt) vilket resulterade i att jag nu har en svidande näsa och rinnande ögon, fint.  

nu tänkte jag kika på msn om någon intressant jäkel är inne, minsann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0