dream a little dream of me

hallå i stugorna! Söndag idag = en rätt trist, slapp dag. Kvällen igår blev ganska exakt som jag hade tänkt mig; tog mig igenom hela (creds till mig, alltså) Any given thursday. Oh my, jag säger då bara, den karln är bannemig king. Så jäkla bra. Och notera att dvdn jag såg igår spelades in 2002, så den har några år på nacken. Ja, han är helt underbar, helt enkelt. Och ja, jag håller på att längta ihjäl mig till releasen av Battle Studies den 17e November. I veckan ska jag mest troligt klippa mig, förresten. Guuuud, så skönt det ska bli! Mitt hår börjar numera likna tuggummiklibbiga dreads á la Promoe. Ingen look jag strävar efter, direkt, den har bara utvecklats till det av naturen. Men, imorgon tänkte jag alltså råda bot på det, så imorgon tänkte jag pallra mig till stan och boka klipptid. Hoppas, hoppas, hoppas att det finns något ställe som har tid redan nu på tisdag eller onsdag. Har hittat en frisyr som jag är sugen på att klippa, och den ser på ett ungefär ut så här:




fast jag är tveksam till mittbenan, men i övrigt så är frisyren riktigt fin, tycker jag! Och så får jag bort en hel del av det risiga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0