repair your broken wings

helloooo. Har lite time off just nu, så jag tänkte slänga ner några ord här. Har nyss haft gitarrlektion och innan det filades det på le anglais, fint. Har dessutom, med hjälp av Bosse, fixat min ensemblelåt, näääästan klar, nöjd brud, ja.

igår, i väntan på bussen, promenerade jag in på Åhléns och kärade ner mig totalt. Föll pladask. Head over heels. Amerikanska märket GAP har en kroppsserie som innehåller parfym, duschkräm osv, som nu finns i Sverige. 6 olika dofter finns det, och det var 2 som jag fastnade lite extra för. Den ena - min favorit - hette något i stil med White ambre och är mest troligt den som kommer att infinna sig i mitt badrumsskåp at the end of the month. Den är så jag att det är lite läskigt, faktiskt. Den andra hette något med coconut, fräsch men ganska söt och kvalmig på något vis, mer en sommardoft. Godingarna går loss på ca 360 kr (kan tänka mig att det kan variera runtom i landet) och dom finns alltså på Åhléns, så slajda in dit och dofta!

nu ska jag leta upp the guys och äta lite lunch,
later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0