37

3 st fobier -  höjder, fjärilar och ensamhet.
3 st låtar - Another kind of green - John Mayer, Ack, Sundbyberg - Oskar Linnros, Hey, soul sister - Train.
3 st favoritskor - mina vita Converse, svarta kängorna och gladiatorsandalerna.
3 st platser man vill besöka - Thailand, Mallorca och Malmö.
3 st önskedrömmar - att vulkan-fanskapet ska hålla sig lugn, att det är fint väder på balen och studenten och att man får ett jobb
3 st göra i sommar - jobba, hoppas jag.  
3 st favoriter i garderoben - min nya tröja från Lindex, den gröna, paljettströsslade tröjan från MQ och min vippiga jeanskjol
3 st vill ha i garderoben - STUDENTKLÄNNING (+ skor till det!), snyggjävlaklänningen från Lindex och ett par snygga, täckande tights
3 st vill ha smycken -  nya örhängen, alla mina är typ borta. Eller bara fula. Ringar i alla dess former är också ett välkommet tillskott!
3 st favoritmänniskor - tre är ju för fåå!
3 st favoritfrisyrer - svårt, men på mig själv gillar jag att ha mittbena eller lite lockigt eller bara snurra och fixa fram något.
3 st favoritfärg på läppar - "vanlig", rosa och rött
3 st favoritfärg på naglar - rött, rosa, svart
3 st favoriter på stranden - bad, sol och människor
3 st favoritinstrument - piano, gitarr & trummor
3 st stilikoner - Lauren Conrad, Whitney Port & Chloë Sevigny
3 st favoriter med sommaren - sol, värme och festival
3 st favoriter hemma - säng, KYLSKÅPET (eller ok, det är innehållet jag vill åt...) och gitarren (då den gör som jag vill)
3 st favoritväskor - har typ en jag verkligen gillar, och det är en svart chanel-kopia. Underbar!
3 st göra till hösten - förhoppningsvis jobba, thailand och sen vet jag inte riktigt!

nej, nu ska jag börja fixa mig. På riktigt. Ska bara gratulera Amira till körkortet först. Fast jag kan ju skicka sms... Nåja, over & out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0