AIN'T IT GOOD TO KNOW THAT YOU'VE GOT A FRIEND

jag är hungrig. H-U-N-G-R-I-G. Vilket borde vara fysiskt omöjligt med tanke på hur mycket jag ätit det senaste dygnet. Men, nöden har ingen lag, så jag beger mig till köket och hämtar mat. Sen så kanske jag ser slutet på Millennium, fast jag vet inte, känns ovärt att se något som man ändå missat en massa av. Även om jag vet vad som händer, då jag läst böckerna, men ändå. Kanske ser en film, om mamma nu lämnar platsen framför TVn då det väl slutar. Ska säkert kunna hitta nån film att titta på. Och på tal om film, imorgon bänkar jag mig framför Jesus Christ Superstar kl 21.00, rekommenderar att ni också gör det, om ni vill se en jäkligt bra musikal. Men ikväll blir det något betydligt mer lättsamt och romantiskt. Kanske ser Australia? Som visserligen är typ 100 år lång, men den är superbra så det gör inte så mycket.

men nej, mat var det nu! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0