BRA KÖP

om ni har vägarna förbi Luleå inom en hyfsat snar framtid så tycker jag att ni bör svänga in på Gina tricot, och slå till på en riktigt bekväm, mysig kofta för det smått underbara priset 49 kr. Modellen heter Katie och den är lite annorlunda i snittet, assymetrisk, och lite vidare nedtill i mjuk och skönt viskostyg. Ett hett tips, och jag önskar att jag slått till på några fler, denna kofta kommer jag mest troligt att bo i hela våren. Vill bära den till jeansshorts och med min nya, superfina bh under som lite diskret får kika fram, gladiatorsandaler, en snygg hatt och solglasögon i sommar, och nu under våren bär jag den med svarta jeans och mina vita Converse. Kan hända att jag kör med de röda någon gång också. Det är coolt att bryta av en annars svart/vit/grå outfit med färgglada skor. Älskar hur mjuk den är och det snygga fallet. Ett riktigt kanonköp, helt enkelt. Idag bär jag den med ett vitt linne och svarta tights och mina favoritarmband; ett svart i flätat mocka med silvriga pärlor som jag fick i prenumerationspresent från Elle och ett med gröna glaspärlor som jag fick för flera år sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0