GRADUATION DRESS

Hittade inga heels som föll mig i smaken på nelly.se, så jag tror nog att jag håller mig till de skor jag tänkt ha, ett par höga heels från Scorett med guldkedjor. Tänker dock byta till ett par platta, mer dansvänliga skor till kvällen tror jag! Blir väl garanterat ett par gladiatorskor, har redan hittat en par jag verkligen gillar (okej, hehe, dom är exakt likadana som de jag redan har, fast en mer passande storlek!) som jag säkerligen slår till på någon gång i vår.


gillar färgerna och mönstret, och jag tror den blir supersnygg till lite solbrun hud och en enkel, utsläppt frisyr (= ganska ofixad, med andra ord). Och jag har ju redan tidigare sagt att jag inte tänkt bära vitt på studenten, bara för att jag inte tror att jag passar i färgen och sen så är jag självutnämnd mästare på att spilla, och jag menar, kul att gå med en fläckig klänning på studenten? Så nej, färgglatt & mönstrat it is för min del! Sen så är det väl lite utav en fördel för mina kära vänner, jag lär ju bli relativt lätt att lokalisera i vimlet bland alla vita, creme- och champagnefärgade klänningar. Sedan att den är vansinnigt snygg gör ju inte saken sämre, hehe.

Såg även att Kenza har en likadan. Visserligen har hon liiiite snyggare ben (eller okej, who am I kidding, snyggare kropp överhuvudtaget, ska det såklart vara) än mig, för att inte tala om att hon är aningens brunare... Men så ser den ut på henne iallafall.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0