HOW COULD YOU BE SO CARELESS?

Happ, ska tydligen snöa på valborgs. K-U-L. Okej, inte för att man ska stå ute och grilla, men ändå. SNÖ. Vill ju liksom att den ska försvinna, så att sommaren ska ta sig hit någon gång. I nuläget känns det ju som att man kommer få stå i skoteroverall på studenten... Men nåja, än är det rätt mycket tid kvar, men man vill ju ändå ha fint väder före det också, så man vill ju hinna sola, få lite färg så man inte är självlysande där ute på vallen.

Idag har det varit en rätt... Stressig dag, känns det som. Kom till skolan, och så får jag veta att jag skulle ha terminsuppspelning. Klockan 09.30. Jag kom dit ganska precis 10.00. Hade fått meddelande på facebook om tidsändringen igårkväll, dessvärre hade jag inte varit in och tittat något sen i lördags. Men det löste sig, så jag fick flytta min tid, och det gick faktiskt riktigt bra! Känns som att båda mina terminsuppspelningar gått bra det här året, så det känns skönt att få avsluta med flaggan i topp, liksom.

Sen har man ju upptäckt sidor hos sig själv man trodde man inte hade, om man säger så. Spelade en massa spel om EU på samhällslektionen. Var ganska underhållande. Inte spelen i sig, däremot att höra alla i klassen skrika och svära med jämna mellanrum. Man upptäckte verkligen några mindre smickrande sidor hos sig själv, om vi uttrycker det så.

Ska strax massera gänget här hemma, sen ska jag lägga mig i sängen och läsa engelskaboken, den ska vara färdigläst till på onsdag. Är dock inte särskilt orolig, boken är rätt tunn och det lilla jag läst hittills var rätt bra faktiskt.

Nästa vecka ska jag till Luleå en sväng, Anna ska till frisören, så jag sade att jag kunde vara sällskapsdam. Så då ska jag passa på att inhandla min studentklänning och skorna jag tänkt ha till, och sen ska jag nog träffa Amira då jag ändå är där, vilket ska bli grymt kul, har inte träffat henne - inte ordentligt iallafall - på flera år. Veckan därpå ska jag till Luleå på sminkkurs på Face, kul att lära sig lite nytt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0