I CAN'T FIGHT THIS FEELING ANYMORE

mycket, mycket trevlig kväll igår hos Sara! God mat, grymt sällskap och bra film - kan inte bli mycket bättre än så! Skrattade så magen värkte, vilket mer är en regel än ett undantag tillsammans med dem. Måste fixa deras studentpresent snart, det börjar ju dra ihop sig litegrann, vare sig jag vill eller inte... Men en liten present ska de då få av mig, bara för att jag vill visa lite tacksamhet.

och gissa vem som glömde bort att gratulera Amira igår? JAG, såklart. Jävla klant.

Nåja, nu ska jag slå mig ner i fåtöljen med en skål körsbärstomater (ny favorit, sjuuukt gott!) och se I skuggan av värmen tillsammans med Anna. Ha en supermysig lördagkväll, hörni! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0