STARVING

jklafklgghgfjeaerg vad jag är HUNGRIG! Och att göra middag verkar ta en nedrans lång tid... Nä, om man skulle ta och göra sig en macka med kaviar, få bort den värsta hungern iallafall. Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra... Förutom att göra den där kakan dårå. Om jag inte tar och gör den imorgon? Nåväl, det återstår att se. Tills vidare tar jag och ser lite Gossip girl, avsnitt 16 närmare bestämt.

tills det laddat färdigt blir det dock lite Snook... Eller kanske bara Oskar Linnros? Who knows? Väntar med spänning på singel no 2, som tydligen kommer inom några veckor, medans albumet landar någon gång i Juni. Perfect, då har jag lite ny "sommarmusik" att se fram emot! Nej, over & out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0