HOW COME THE ONLY WAY TO KNOW HOW HIGH YOU GET ME IS TO SEE HOW FAR I FALL?

åh, träningsvärken börjar sakta men säkert avta, underbart. Wallmans i tisdags gick alldeles utomordentligt bra, om man får säga så själv. Roligt var det iallafall, showandet gick lysande och vi fick superbra hjälp av HR08! Så det känns ju helt klart tråkigt att allt är över, hade lätt kunnat ha fler shower! Vansinnigt roligt har det varit, och jag vet inte hur mycket jag skrattat under Wallmans-lektionerna tillsammans med tjejerna, så bara det är något jag kommer sakna otroligt mycket.

Idag har jag strosat lite på stan i Luleå, köpte 2 tröjor på Gina tricot. Blev även 2 par tights eftersom mina hela tiden försvinner/går sönder, samt ett hårband. Det lär garanterat bäras nästa helg, då det ser ut att bli utgång med mina girls! Längtar som en crazy person, känner att jag behöver dansa av mig, haha. Vet dock inte vad jag ska ha på mig?! Det är något som är så fruktansvärt typiskt mig, ska alltid bestämma vad jag ska ha för kläder på mig inför saker lååååångt i förväg, men vägen till att faktiskt bestämma mig för en outfit är lång och krånglig. Ett bra exempel är väl till exempel då vi var några tjejer som skulle till farmen i oktober förra året. Det bestämdes redan i typ Augusti/September att vi skulle dit, och redan då började jag planera kläder. Nu är jag återigen helt lost. Jeans? Kjol? Klänning? Högklackat? Converse? Svårt! Jaja, medans jag har beslutsångest tänkte jag antingen se Gossip Girl eller lyssna på lite musik i Spotify. Glad påsk på er!

ps. Har någon utav er blivit lurade idag? Gissa vem som har klarat sig hittills?! Jag! Woho, något nöjd jag är. Fast å andra sidan är det ju lite mer än 3,5 timmar kvar, så än finns ju risken att jag ska falla dit, men tills dess.. WOHO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0