I SAID ARE YOU GONNA BE MY GIRL?

phu, är helt slut! Ska leta fram låtarna vi ska spela i ensemblen, tvätta bort sminket och borsta tänderna innan jag går och lägger mig. Vi har iallafall plockat ihop ett gäng superbra låtar, bland annat Are you gonna be my girl med Jet som vi började på idag, är riktigt taggad inför ensemblen, kul att få känna den känslan igen, efter typ 3 månader i total jazz-dvala. Det är fortfarande lite så att jazz triggar mina kräkreflexer. Men det kommer nog ändras. Hoppas jag. Jag gillar ju jazz egentligen. Är väl mest bara less nu.

Imorgon har jag ett riktigt mardrömshål, börjar dagen 08:20 och lektionen slutar 09:45, sen har jag hål till 14:00, KUL. Tur (eller ja, tur är väl inte det korrekta ordvalet i min värld, men nåja) att jag har mycket att göra så jag kan fördriva tiden. Ska även hänga lite med Sara, vilket känns som ett mycket bättre (och roligare) sätt att fördriva tiden med. Kanske tar mig en sväng på stan också.

Håller - i vanlig ordning - på att planera för fullt inför vår utgång i luleå nästa helg. Hittills har det väl gått bra, enda kruxet är hur tusan vi ska ta oss hem?! Det är vårat största problem just nu, annars är det väl inget som bekymrar oss. Sedan så är ju jag - som vanligt - velig till tusen om vad jag ska ha på mig. Sjukt svårt!! Vet inte ens vilka skor jag ska ha på mig.. Gaaah, blir tokig på mig själv, kan aldrig bestämma mig, håller alltid på att vela till sista stund, slutar alltid med att jag står där typ en kvart före man ska åka och byter kläder. Beslutsångest är banne mig inget att leka med! Är dock i behov av ett par nya tygskor, mina håller på att gå sönder. Sen lär jag även ta med mig ett nagellack, är i stort behov av ett nytt känner jag. Kanske två. Är sugen på ett svart och ett färgglatt, men jag vet inte vilken färg. Men något fint ska jag nog hitta! Hoppas jag iallafall. Är även i behov av ett överlack och ett underlack, eftersom mina naglar dels är otroligt sköra, och så då jag väl tar mig tid och målar naglarna så börjar de flagna direkt, därför orkar jag aldrig måla dem.

Nej, nu ekar det tomt i mitt huvud, ska bara slänga in låtarna i mobilen så jag kan nöta text i veckan och sen ska jag sussa. PUSS PÅ ER

Kommentarer
Postat av: jenny

Om du inte har röstat så rösta gärna på mina två bilder =)



http://norrlandsbilden.norrmejerier.se/tavlingsbidrag/fjallen-10

http://norrlandsbilden.norrmejerier.se/tavlingsbidrag/fjallen-8

2010-04-21 @ 20:07:51
URL: http://jjennylindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0