PAPARAZZI

jag gillar Beyoncé, tycker hon är supercool och fantastiskt begåvad, men jag har ändå aldrig riktigt fastnat för henne, även om jag gillar flertalet av hennes låtar. Men denna, som jag nyss hörde på TV och var tvungen att leta upp på Spotify, är verkligen fantastisk. Listen heter låten, och kommer från soundtracket till filmen Dreamgirls. Helt magisk, sådär så där att man får gåshud och allt.

Ikväll är det en hejdundrande TV-kväll helt i min smak. Eller okej, det är typ 2 program som jag anser vara värda att se: Jakten på Julia (enbart på grund av herr Rydmans närvaro) och sen Millennium, och nu kommer ju den spännande biten, eftersom jag varken sett Flickan som lekte med elden eller Luftslottet som sprängdes så blir ju detta lite extra. Och som grädde på moset har jag ju min överdrivet goda cheesecake som sällskap, ifall nu mamma skulle svika mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0