WHO WE ARE

håller på att fixa och dona med min mejl litegrann.. Förhoppningsvis kommer det bli betydligt mindre reklam och sånt nu, men vissa saker - som jag antar kan klassas som reklam - nyhetsbrev från johnmayer.com. Sedan bör jag väl ta ett snack med min idrottslärare och säga att jag bytt mejl, även om vi kanske inte kommer att få så många mejl från honom längre.

åh, alltså jag har sett mycket då det gäller John Mayer, ska ni veta. Trots det har jag aldrig sett John Mayer has a TV show. Mucho bra iallafall, favoritdelen hittills är då han - iklädd i en björndräkt - pratar med några fans före hans konsert. Grejen är att de vet inte att de är han. Sjukt kul!

Nu ska jag titta vidare, sen ska jag nog leta fram lite glass och kanske se en film. PUSS

Kommentarer
Postat av: Jakob Andersson

Svar: Gillar verkligen sådana kommentarer så som du skrev. Att du tog dig tid att förklara lite varför och vad du fick för känslor utav bilderna! Kram på dig, och tack så fantastiskt mycket! =)

2010-04-07 @ 16:43:18
URL: http://detvarmindag.djungeltrumman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0