WEDNESDAY

hoho! Sitter i biblioteket och skriver färdigt en engelska c-uppgift, sen är jag i princip färdig med kursen, gött! Ska bara läsa Heart of darkness (en bok på strax över 100 sidor, piece of cake) av Joseph Conrad och se en film, Apocalypse now, som bygger på boken.

Är helt attans bananer-pepp inför fredag, ska bli så grymt kul! Bara att dansa och ha kul en helkväll låter oerhört lockande. Sedan blir det ju bara bättre, har laddat upp med vin och så ska vi ju till Luleå, bara en sån sak. Och skjuts hem är också ordnat, enormt skönt! Så jag ser verkligen fram emot fredagen.

Slutar efter engelskan, så jag ska till arbetsförmedlingen och sen på Coop och handla litegrann innan jag åker hem. Ska göra lite sång- och gitarrläxa, och sen ser jag nog på A walk to remember ikväll. Och eventuellt också Grey's Anatomy.

ps. 32 dagar kvar nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0