AND THE HARDEST PART IS LOSING YOU

NEJ FAN, nu ger jag upp. Skriver upp detta på min i nuläget obefintliga lista över saker jag ska göra på lovet. Ska snart bege mig ner till estetkorridoren och börja repa tillsammans med tjejerna. Eller först ska jag ta mig ett litet snack med Håkan och se om det finns någon mikroskopisk möjlighet att man kanske kunde få öva med myggor idag, det hade varit grymt.

Ska ta och skriva ner lite grejer i matväg som jag tycker att mamma ska vara vänlig att inhandla. Det är främst material till en kick-ass frukost jag förtära på lördag. Avokado, frukt, vaniljyoghurt, müsli... Jag har stora planer! Fast tro inte att jag gått och blivit nyttig sådär utan vidare, åh nej, risken att en Ben & Jerry's slinker ner i korgen är oroväckande stor. Men, den dagen, den sorgen. Nu blir det rep med brudarna, PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0