FRAMTIDSPLANER

åh, jag blir bara mer och mer peppad och inspirerad inför framtiden, har varit på stan idag och kikat på "hemprylar", alltså typ grejer till köket, heminredning osv, och imorgon ska jag skriva upp mig på en väntelista för en lägenhet. I göteborg!! Åh, jag längtar som tusan. Inte säkert om jag får lägenheten, eller om jag ens kommer in, men det hade varit underbart, iallafall! Mina planer är iallafall att jobba nu i ett år, ta körkort och sen söka in till höstterminen 2011. Jag är oerhört hoppfull och bara glad inför den kommande framtiden.

nu ska jag strax gå och lägga mig, är väldigt trött, trots att vi fick sluta några timmar tidigare, vilket var otroligt skönt. Hann gå på biblioteket en sväng och låna lite böcker innan jag åkte hem och gjorde lite småprylar. Så god natt på er, och hoppas ni är lika glada som jag är just nu. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0