I'D RATHER BE PICKING UP BOTTLES & CANS

hejhopp! Sitter och njuter för fullt av det underbara sportlovet som äntligen är här. Än så länge har jag väl inga stora, magnifika planer inför det veckolånga lovet, men något dyker säkert upp! Nu tänkte jag iallafall titta ikapp mig på Gossip girl, kan inte riktigt hålla mig till premiären nästa söndag... Sen ska jag även titta en del på Glee, såg att den fanns uppe nu.

Det ryktas om att det eventuellt blir friluftsmys i pagla nästa helg, hoppas det blir av! Och hoppas verkligen att det fina vädret som utlovats dyker upp.

Har gjort lite nödvändighetsshopping idag, gjorde alla mina inköp inför Wallmans (mindre än två veckor kvar nu, hjälp!!): ett par svarta byxor, en vit skjorta och svarta skor. Sedan hittade jag även ett par fina, guldiga partyskor på H&M som fick följa med mig hem. Och just det, jag hittade slutligen Rolling stone! Behöver jag ens säga att jag slog till? Gjorde även lite bokinköp på rean, Elsas mode av Sofi Fahrman fick bland annat följa med. Lättsmält och härlig bok, har redan läst typ halva boken.

nu ska jag kika på min sångläxa och några körlåtar och sedan se Gossip girl, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0