LOVE FOR SALE

Hoho! Sitter och lyssnar på John Mayer (ovanligt) och fryser (inte särskilt ovanligt det heller). Måste ju börja peppa inför konserten i maj, hehe... Okej, det är typ nästan 4 månader kvar, men det ska börjas i tid! Är sjukt peppad redan, så jag gissar att det kommer vara betydligt värre om några månader.

Har sett julshows-dvdn ikväll med Anna och Michaela, sjukt ovant att se sig själv - och hela showen i sig, för den delen - men roligt var det.

Var hos tandläkaren idag, sista besöket inför tandställningen som sätts in på torsdag. Eller dom sätter in i underkäken på torsdag, sen bli det i överkäken lite längre fram också. Lite nervös, men förhoppningsvis ska det gå bra.

Idag tänkte jag vara lite hurtig och tog en promenad efter idrotten, har hål från 13.10 till 14.30, så jag tog mig en promenad. Är ju på jakt efter senaste numret av Rolling Stone, så jag begav mig ut på jakt över typ hela stan. Tror ni jag hittade något? Givetvis inte. Så jag hade pallrat mig ut i kylan helt i onödan. Surt. Så på vägen tillbaka till skolan gick jag förbi Coop och unnade mig en påse naturgodis och Loka, gött! Sedan var jag dessutom generös och bjussade några grabbar i klassen med jämna mellanrum under kuhin. Bästa sättet att överleva en kuhilektion stavas Ä-T-A. Eller sova, men det kan ju få lite konsekvenser sen...

nu ska jag leta efter skor till studenten, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0