GOOD LOVE IS ON THE WAY

mja, det blev ju en sådär halvtråkig kväll. Festen blev ju såklart inställd, så det slutade med att vi vandrade runt i stan och gjorde... tja, absolut ingenting. Badhusbesöket blev väl inte sådär kul som jag hade hoppats, blev trött väldigt fort, så det blev en hel del jäsande i bubbelpoolen och i ångbastun. Måste bara berätta om en liten kul incident som hände på badhuset. Bytte snabbt om till badkläder då vi kom dit, innan vi hoppade in i duschen. Då vi står och sköljer av oss märker jag att min syster tittar konstigt på mig, eller rättare sagt: mina bröst. Frågar vad hon tittar på, och så säger hon "hade du tänkt att ha BHn på dig då vi badar?". Jag tittar ner, och ser att jag fortfarande har min bh på mig, med min bikiniöverdel ovanpå. Jag tog på mig överdelen över BHn för att sedan krångla mig ur BHn (brukar göra så), men uppenbarligen så glömde jag att ta bort BHn. Ett riktigt misslyckande. Det är inte lätt att vara tankspridd ibland!

Har spenderat kvällen (den delen vi inte varit i stan, alltså) med att käka glass, lyssna på musik, sminka mig (började leka med lite ögonskuggor, blev helt ok resultat!) och smsat med lite folk (har äntligen fyllt på mobilen, wei!) och kika på balfrisyrer. Har hittat några fina som jag gillar, men ingen som jag gillat sådär jättemycket. Ska ta ett litet snack med min frisör och se om vi kan komma överrens om något tillsammans.

just det, måste berätta om en - för mig iallafall - underbart grym sak: min syster gillar John Mayer!! Låter kanske inte sådär jättespeciellt, men om vi säger så här; jag har gillat hans musik i flera år, tror jag var typ 11 då jag upptäckte hans musik, och sen dess har jag lyssnat på honom regelbundet, och varje gång har hon protesterat och sagt saker som "men blä, han är ju kass" osv, och lite tidigare ikväll då vi fixade oss lyssnade jag på Good love is on the way i mobilen, och så säger hon "åh, kan du skicka den här åt mig?" jag så nära på dog av chock. Ännu en som jag lyckats erövra! Score!

nu ska jag kika på lite klipp på YouTube, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0