GOOD TO KNOW IT'S ALL A GAME DISAPPOINTMENT HAS A NAME IT'S HEARTBREAK WARFARE

mmhm, jag har kärat ner mig totalt i Mumford & sons, såååå bra! Sigh no more är en superbra låt, har haft den på repeat hela dagen. Den och min nya John Mayer-favorit Heartbreak warfare. Så jag tycker absolut att ni ska spana in båda låtarna på Spotify, enormt bra.

Imorgon ska vi i klassen - + resten av skolans treor - till Piteå på en utbildningsmässa, sen ska jag möta Anna på stan och köpa ett nytt rouge, eftersom mitt mystiskt har försvunnit (AHEM, ÄR DET EN VISS AMANDA LINDGREN SOM KÄNNER SIG SKYLDIG?!) så nu blir det att handla ett nytt, vilket känns som ett välbehövt tillskott i sminkväskan, jag klarar mig väldigt långt med bara lite rouge och mascara, det är allt jag behöver. Fast jag har börjat att använda ögonskuggor mer nu, både färgglada (körde på turkosgrönt i lördags, ovant, men fint!), bruna nyanser och svarta, älskar att experimentera med ögonskuggor. Flytande eyeliner är en annan favorit.  

ska ta och kika på lite mer balfrisyrer ikväll, måste bli lite inspirerad. Just nu har jag flätor, balettknut och lockar i åtanke. Inte allt på samma gång, förstås, men det är åt det hållet jag vill iallafall.

nu ska vi fika semlor och mysa lite, ser skidåkningen just nu, heja Kalla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0