DREAMS PART 2

om jag ens skulle införskaffa hälften av det jag suttit och dregglat över den senaste timmen skulle jag själv inte få plats i lägenheten. Men så mycket fint dom hade alltså, jag är djupt imponerad. De har på ett bra sätt lyckats fånga hur jag vill att mitt hem ska se ut; ljus, lite romantiskt/bohemiskt, sobra färger i olika nyanser av grått och beige med några färgklickar och skyhög mysfaktor. Och massor av kuddar och ljus! Få saker gör ett rum som mysigt som några kuddar och lite värmeljus. Och foton är något jag vill pryda mitt hem med. Man kan ha hur mycket fina saker som helst, men ett hem känns inte riktigt som ett hem förrän man satt sin personliga touch på det - och vad är mer personligt än foton?



































så, nu var det nog med dregglande för min del! Och visst är mattan här ovan helt fantastisk? Eller ja, jag gillar ju allt. Fast jag är så himla stilschizofren, en del av mig vill ha ljust och fräscht med mycket vitt, sen finns det min lite mer exotiska sida som vill ha mycket färg och lite grövre material, lite afrikanskt, sen finns det ett jag som är lite bohem-romantiskt... Allt detta i en och samma kropp! Huja, hur ska detta sluta? Men håll med om att Zara home verkligen kan leverera. Kika in här om ni vill se mer. Måste dock varna er, sidan är totalt livsfarligt. Man vill ha i stort sett allt.

nu ska jag lägga mig i sängen och läsa lite ur min bok & lyssna på musik. GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0