ROAD SALT

BAJSBAJSBAJS, jag har blivit sjuk igen. Började redan igår med att jag mådde illa som tusan, men det gick över framåt kvällen, men sen i natt var det tillbaka igen. Så det blev att vara hemma, och på grund av den uteblivna förändringen stannar jag nog hemma imorgon också, bara för att vara på den säkra sidan. Ska göra en del plugg och bara ta det lugnt, fick hem mitt första nummer av ELLE idag, så det tänkte jag ta och läsa igenom.

ASHKSHKNBFKG, vad jag längtar efter John Mayer-konserten!!!! Jag typ dör av glädje av bara tanken. Och ja, jag lär väl gråta en skvätt på plats, men whatever. Det är värt det, helt klart. L-Ä-N-G-T-A-R är bara förnamnet, för att uttrycka det så simpelt. Dessutom har min snälla syster erbjudit att låna ut sin systemkamera åt mig, perfekt! Sen är det lite andra småsaker som behövs, lite klädesplagg, skor och annat småkrafs.

Annars har helgen varit lugn, hade lite filmmys i fredags, såg Män som hatar kvinnor med Anna och Jossan, åh vad bra den var! Nu vill jag bara se de andra filmerna också. Gjorde en tidig kväll, vilket resulterade i en tidig morgon på lördagen. Såg Dumpa honom (igen) och sedan städade jag och fixade litegrann. På kvällen såg vi Melodifestivalen, mina favoriter var Salem och bandet med låten Road salt, åh vad jag gillade dem! Jättefin låt, och det är ju i princip omöjligt att inte charmas av Salem. Såg han tillsammans med Malmö Operaorkester på Malmöfestivalen, magiskt är det ultimata ordet för att beskriva det. Salem är grym!

iiiih, nämen nu ska jag ta och drömma vidare om att stå och trängas med typ 10 000 pers på Forum i Köpenhamn 30/5, kanske leta fram något fint YouTube-klipp, för att förstärka drömkänslan litegrann.

Sen blir det gomiddag, hemmagjord pizza med kyckling och currydressing står på menyn ikväll, awesome! CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0