ATTANS BANANER

shit vad det skulle vara svårt att hitta en kamera! Letar som en tok, och utbudet är ENORMT. Har dock lyckats välja ut typ... 10 stycken som jag kan tänka mig. Och det är sisådär... 9 st för mycket. Men det går framåt, sakta men säkert. Men en kamera som verkar passa mig är Sony DSLR-A380L den har fått bra betyg & ska tydligen vara nybörjarvänlig, vilket passar mig alldeles utmärkt. Men jag har planer att åka till Luleå i slutet av månaden och åka till Elgiganten och de andra elvaruhusen för att kolla lite, är säkert enklare att hitta något på plats, känna lite på kameran, få expertutlåtande osv. Men det blir med väldigt stor säkerhet en kamera redan denna månad, woho! Så lita på att jag kommer fotografera som en tok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0