DON'T STOP BELIEVIN'

Det blev glest med uppdateringen igår (och med glest menar jag typ... ingen uppdatering alls). Fick en riktigt, riktigt hemsk tandvärk i torsdags då jag låg i sängen och försökte somna. Gick sådär halvbra, hade fruktansvärt ont. Till slut steg jag upp, letade fram en värktablett och tog ett glas vatten i till rummet, och somnade faktiskt till slut. På morgonen var det dock samma visa igen, ont till tusen, och denna gång var det värre. Så jag gick till tandläkaren, fick en akuttid, så jag fick genomlida en dryg timme, innan jag gick dit och fick smärtstillande. Vad jag dock inte väntat mig - trots att tandläkaren varnade mig - var att man skulle bli så där groggy och trött. Kändes som att man hade proppat mitt huvud fullt av bomull, det var som att vara lite full, typ. Man är som med, men ändå inte riktigt med. Somnade en stund på kvällen, skulle tro att jag sov i kanske en timme eller så. Kom hem, fick i mig en mannafrutti, såg fantastiska John Mayer hos Skavlan innan jag lade mig i sängen och lyssnade på - chockerande val - John Mayer. Sen somnade jag gott och sov oavbrutet från typ elva till HALV TOLV.

nu ska jag göra lite school work. CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0