GOTT NYTT ÅR!!

Gott nytt år, allesammans! Har skickat ut sms åt mina närmsta, och drygt en timme senare får jag fortfarande leveransrapporter. Inte för att det direkt kommer som en chock, nyår brukar ju ha ganska tungt belastad sms-trafik. Det nya året firades in på ett väldigt lugnt och mysigt sätt, såg äntligen färdigt Benjamin Button, åt skagentoast och jag var till och med ut i kylan. I typ 2 minuter, visserligen, men jag var ut en stund, minsann.

Om ni nu missade det så vann Sverige mot vårat blå-vita grannland, 7-1 blev resultatet. En alldeles utomordentligt bra match, och det kom inte som någon större chock att det blev Markström som belönades med utmärkelsen "matchens lirare". Som han slet, kämpade och räddade hade det varit en enorm skandal om han inte fick det.

Kan inte låta bli att skratta åt morfar. Förra veckan satt han - min snart 68-åriga morfar - och såg på en Beyoncé-konsert som visades på tv. Och det var inget han bara zappade förbi, åh nej. Och nu sitter han och ser på Mr & Mrs Smith, som visas på SVT1.

Ska strax gå och lägga mig, bara ligga och dra in 2010 års luft i mina lungor, kanske fundera litegrann. Detta kommer bli ett bra år, det känner jag på mig. Nyårslöften då? Nej, inget sånt. Vet att jag inte kommer att hålla dem, så det är lika bra att låta bli! Fast okej, jag ska verkligen försöka ta tag i det här med att övningsköra så att jag åtminstone kommer igång med det.

Nej, nu ska jag ta och fira in det nya året med att sova en liten sväng! PUSS PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0