I'M FREE FALLIN'

Usch, förkylningen har inte lagt sig det minsta, snarare tvärtom. Har legat och snorat och haft mig hela natten. Ett jäkla gissel, det är vad det är. Hatar att vara förkyld, få saker är lika tråkigt. Både smak- och luktsinnet är ett minne blott, och jag gör allt för att försöka tvinga bort den under helgen. Hur jag ska gå tillväga har jag ingen aning, men jag ska försöka iallafall. Ska strax ta en dusch, så kanske man känner sig lite piggare iallafall. Sen ska jag ta och plinka lite på gitarren och läsa litegrann.

Är fortfarande grymt sugen på att slå till på Februari-numret av Rolling stone. Ja, bara för att det är en feature-artikel om John Mayer. Och för att han är på omslaget, förstås. Får se om jag blir bönhörd, har sagt det åt både mamma och Amanda, hoppas någon slår till!

nu tänkte jag slänga mig in i duschen. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0