SO MANY CORNERS IN MY MIND, SO MUCH TO DO TO SET MY HEART RIGHT

sitter och lyssnar på några av låtarna vi ska ha till en Elvis-grej vi gör med kören. Riktigt kul, låtarna är bra och det känns som ett jätteroligt projekt att medverka i. Håller också på att lyssna på Monicas vals med Monica Zetterlund (go figure). Träningsvärken är still there, lika jävlig som igår. Fast kanske något snäpp värre. Hoppas det känns bättre imorgon dock, ska bära på Wallmans-lektionen...

Annars har jag bara tagit det lugnt och försökt röra mig så lite som möjligt under kvällen, spelat lite gitarr, övat på sångläxa, sett på Glee (åh vad jag älskar den serien!) och bara tagit det lugnt.

men nu ska jag pysa, massage väntar och sedan är det sängen som gäller. Måste ta tillfället i akt, har sovmorgon till 10.05 imorgon. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0