SORRY SEEMS TO BE THE HARDEST WORD

Jomen visst, nog lever jag, tro det eller ej! Har varit hundvakt hela helgen och igår låg jag hemma med feber, vilket kändes sådär halvkul. Har sovit jättedåligt hela helgen, och i natt var det väl som värst, blev väl runt 4 timmars sömn eller något skulle jag tro, så jag har gått runt som en zombie hela dagen, sjukt trött har jag varit. Men förhoppningsvis får jag sova ordentligt ikväll, känns som att jag verkligen behöver en natts ordentlig sömn iallafall. Imorgon har jag min första lektion i svenska c, ska bli kul att börja med en ny kurs! Och sen på torsdag ska jag gå och klippa mig, gud så skönt! Ska inte göra någon jätteförändring, mest bara toppa och kanske klippa upp litegrann, fräscha upp barret, om man säger så. För det är verkligen på tiden.

Till helgen ska jag bara ta det lugnt, sitta och jäsa. Kanske fila på en önskelista, det är ju bara 2 veckor kvar tills jag fyller år nu. Men nu ska jag ta och kika på en kamera, CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0