THE GARDEN COLLECTION

har precis kikat på H&Ms kollektion The Garden Collection, som är en kollektion innehållande en drös plagg gjorda på ekologiskt material. Superbra initiativ av H&M, tycker jag! Och plaggen i kollektionen? M-U-M-S, säger jag bara. Ljust, luftigt, somrigt och färgglatt. Helt i min smak, med andra ord. Det var en hel drös med plagg som föll mig i smaken, och här nedan ser ni ett urval:

   

   
 

gillar verkligen kollektionen skarpt, dels för att det är ett oerhört bra initiativ av H&M att ta, fler borde följa deras exempel, och så är plaggen så jag att det bara skriker om det. De 2 sista klänningarna är mina stora favoriter, och jag kan lätt tänka mig att bära någon utav dom på studenten i Juni. Lite lätt solbränna, höga heels... Mmmm. Sen så är ju priserna inte alltför hemska heller. Tummen upp för H&M!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0