THE NIGHT BELONGS TO US

JAG ÄR FÖRKYLD. Så sjukt kass timing. Snuvig är jag och mitt luktsinne är knappt fungerande, var ett rent helsike att kuta runt på stan och försöka sniffa mig fram till vilken parfym som var min favorit. Lutar dock mot Flora från Gucci, den doften känns väldigt... Jag. Smaksinnet har jag - lyckligtvis - kvar än så länge, så för att passa på innan det försvinner (man vet aldrig) sitter jag och mumsar på lite choklad. Ska snart börja förbereda inför middagen, och sen då vi har ätit tänkte jag plocka fram gitarren och spela en liten snutt. Var och provade klänningen jag tänkt ha på mig nästa fredag. Den var lite stor i storleken, men snygg ändå. Det blir den gråa, den var klart snyggast. Blir så himla mycket svart, eftersom jag tänkt ha svarta strumpbyxor och svarta skor till. Kan hända att jag kör på röda läppar också, om jag vågar. Det känns väldigt... Statement och utstickande, men det är sjukt snyggt. Var även och kikade på lite andra småprylar. Hittade bland annat en spray som påminner om Osis Dust it, vilket är precis vad jag behöver. En volymgivande produkt som dessutom gör håret matt och lättstylat, perfekt. Dessutom var det en sprayflaska vilket känns väldigt praktiskt, lätt att ha i väskan och bättra på, och sedan så var flaskan liten, så den tar ju inte så mycket plats i väskan heller.

Bruce Springsteen - Because the night (live)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0