WE DON'T NEED ANOTHER HERO

ÅH, kom ju på att det är den 29e på fredag! WOHO!! Utgång med ett gäng fina brudar, underbart! Och sen på lördagen blir det mysig brunch här hemma och sedan kommer några finisar hit och fikar, kalas! Längtar redan, brukar alltid ha så himla roligt då de är här. Fika, skratt, bus och film med mina favoritmänniskor. Ja, jag har då svårt att tänka mig hur det kan misslyckas. I mina ögon är den blandningen det ultimata receptet med ett resultat som stavas s-u-c-c-é. Och sen på fredag är det lite shoppingbestyr som ska göras, klänningen ska inhandlas och min efterlängtade parfym. Har haft samma sen typ högstadiet, kanske rätt lätt att förstå att jag är lite less? Från och med nu på fredag kommer jag knalla runt och dofta Flora från Gucci, lovely.

Nu ska jag ta och värktablett och sen tänkte jag lägga mig och läsa. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0