YOU'LL BE IN MY HEART

Det är den första dagen på det nya året och jag är förkyld. Suverän start på året, helt klart. Rinnig näsa, ond hals, svidande ögon - you name it. En riktig dunderförkylning, med andra ord. Har dessutom ett gäng blåsor som flyttat in på min tungspets. I övrigt har året varit riktigt bra hittills! Okej, det har pågått i drygt 17 timmar, och hur mycket kan gå snett på den tiden, liksom? Är i vilket fall sjukt peppad inför det här året. Jag har bara på känn att det kommer bli ett år utöver det vanliga, ett riktigt superår. Okej, det säger man ju typ varje år, men jag vet inte, det känns speciellt i år. Vilket också är en återkommande fras varje år. Jag har inga nyårslöften, men jag lovar ändå att ta vara på den tid jag har kvar med mina vänner och jag hoppas att vi kommer få 5 riktiga kanonmånader tillsammans innan vi skiljs åt. Jag intalar mig själv att det bara är en tillfällig separation, att vi kommer hitta tillbaka till varandra under åren. Och jag hoppas verkligen att jag har rätt.

This bond between us
Can't be broken
I will be here don't you cry
Cause you'll be in my heart
Yes, you'll be in my heart
From this day on
Now and forever more
You'll be in my heart
No matter what they say
You'll be here in my heart
Always
<3

                                            Anton - Emil - Kalle - Martin - Sara - Sara - Tobbe

ni är mina 7 absoluta favoriter. Jag tror inte att mina 3 gymnasieår hade varit detsamma om jag inte hade haft er. Svett, blod, tårar och framför allt mängder av skratt har vi hunnit med under våra år tillsammans. Det är med stor säkerhet jag säger - eller ja, skriver - att ni kommer gå långt i livet. Vad ni än bestämmer er för att bli kommer jag finnas där, i vått och torrt, och stötta er. I motgång och framgång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0