GRAVITY, STAY THE HELL AWAY FROM ME

ska strax kolla igenom världens kanske bästa klädbutik: min systers garderob. Vi diskuterade det igår på väg till Roger och Pernilla, att det är smått underbart att vi är nästan lika långa (jag är några centimeter kortare) och att vi i princip har samma kläd- och skostorlek. Säg att jag har en tröja som jag börjar bli ganska less på och i princip slutar använda. Då är det bara att slänga ner den i en väska tillsammans med ett gäng andra klädesplagg jag börjar tröttna på, åker hit och så byter man kläder mellan varandra! Så - utan att spendera så mycket som ett litet korvöre (om man bortser från bussresan hit) - har man en helt ny garderob. Nåja, nästan iallafall. Men you get the point, antar jag. Idag hade jag tänkt låna en supersnygg, puderrosa blus/topp från Gina Tricot som jag bär med mina favoritleggings från Monki och Snö-armbandet jag fick i studentpresent och Amandas gladiatorsandaler och Ray-Bans till. Blir nog kalasfint. Amanda slutar kring tre-tiden idag, sen åker vi mot Piteå, med ett litet stopp strax utanför Piteå för att kika på vovvar. Ikväll ska vi, helt traditionsenligt, titta på invigningen av Piteå Summer Games och sedan spatsera på stan där de har kvällsöppet. Resten av helgen återstår att se hur vi spenderar den, men jag hoppas att termometern hamnar någonstans ovanför 20-strecket så man kan sola och bada, har inte ens tagit mitt premiärdopp ännu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0