IT'S BEEN A LONG NIGHT IN NEW YORK CITY

tjingeling! Sitter och plöjer bloggar och lyssnar lite på Spotify. Hade hoppats på fint väder, men åh nej, här är det molnigt. Kallt ser det ut att vara också. Nåja, man måste väl ha sådana dagar också.

Igårkväll blev det bad och grillmys i norrhamn. Eller ja, bad och bad, jag gick ut tills jag hade vatten upp till låren, sen ballade jag ur. Men till mitt försvar så kan jag ju faktiskt berätta för er att vattnet var kallt. Sjukt kallt. Så vi gick upp ganska fort, klädde på oss och lekte bokstavsleken i väntan på att killarna skulle anlända, vilket tog sin lilla tid. Men slutligen så kom iallafall en utav dem, så vi satte igång en liten eld och väntade på resten. De anlände till slut också, och vi grillade lite marshmallows innan det blev dags att pysa hemåt. Tog mig en liten fika innan jag somnade gott.

Nu kirrar jag Voddler, vilket verkar ta sisådär ett halvt sekel, så jag fördriver tiden med annat strunt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0