AM I LIVING IT RIGHT?

Sitter och väntar på min avrättning, skulle man kunna säga. Också känd som gitarrlektion... Har suttit i över en timme och försökt öva. Och hur har det gått? SVINDÅLIGT. Är så trött och jäsig att koncentrationen inte håller mer än en minut, och nu har jag gett upp helt, kommer ändå inte fastna så mycket mer än så. ´

Sitter och plöjer några klipp från konserten (igen) och ska ta och skriva ut ackorden till Daughters, de såg inte så svåra ut, så jag tänkte göra ett försök senare idag. Velar fortfarande om jag ska åka iväg på knytkalaset med klassen. Känns extremt lockande, men jag mår inte sådär superbra och halsen är ju åt helvete, så att stanna hemma och vila upp mig känns som en väldigt bra idé. Men samtidigt vill man ju umgås så mycket som möjligt med klassen nu så här på slutet... Nåja, det återstår att se vad jag gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0