AWWWWW

aw, detta får mitt hjärta att smälta!! Kort sammanfattning; Oprah har skapat en tävling på nätet där priset är en egen show (vet dock inte om det rör sig om en hel serie eller bara ett avsnitt) och en utav de som gjort en audition är Zach Anner. Har inte sett någon annan audition än hans, men det räcker för mig - han får utan tvekan min röst! Detta är min favoritdel (som bara får mig att avguda John Mayer ännu mer): John såg hans audition, skrev om honom i sin blogg på hemsidan (och på Tumblr, för den delen), Zach fick reda på detta, gjorde ett klipp på YouTube där han tackade ett flertal människor, bland annat John Mayer, för att de uppmärksammat hans audition, och John gör i sin tur en videoblogg (vilket är väldigt ovanligt). Åh, det är så fint att jag smäller av. Se hans audition och Johns videoblogg här nedan och viktigast av allt rösta HÄR.




Zach's oprah deal from Zach Anner on Vimeo.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0